Opcije pristupačnosti Pristupačnost

17/10/2025

Poziv na radionice za prijavitelje projekata unutar Ključne aktivnosti 2: Mala partnerstva (KA210) i Suradnička partnerstva (KA220) - Zagreb

Ciljevi radionice

Sudionici će kroz predavanja, primjere i praktične vježbe imati priliku:

  • upoznati karakteristike i mogućnosti u okviru Ključne aktivnosti 2 - Mala partnerstva (KA210) i Suradnička partnerstva (KA220)
  • upoznati se s prioritetima programa Erasmus+ i načinima integriranja prioriteta u projektne prijave
  • razumjeti očekivane učinke projekta i način na koji oni proizlaze iz projekta
  • razumjeti što čini kvalitetan projektni rezultat
  • identificirati najčešće pogreške i izazove u prijavama formata KA210 i KA220
  • raditi na vlastitim idejama i vježba formuliranja očekivanih rezultata i pokazatelja učinka

Termin i lokacija – prvo izdanje u Zagrebu

  • 27. studenoga 2025., 14:00 – 15:30 h
    Uvod u Ključnu aktivnost 2 - virtualna pripremna radionica
  • 9. prosinca 2025. početak u 10:00 h
    Cjelodnevna radionica

*Obavezno je sudjelovanje na oba događanja!

Radionica - Program

Blok/Pauza

Opis aktivnosti

9:30-10:00

Registracija

Dolazak i registracija sudionika,

uz kavu i zakusku

10:00-13:00

BLOK 1

  • Kratki uvod u radionicu i logika KA2 projekata
  • Analiza potreba i relevantnost projekata u odnosu na prepoznate potrebe
  • Diskusija i razmjena iskustava

13:00-14:00

Ručak

Pauza za ručak u sklopu hotela

14:00-16:00

BLOK 2

  • Priprema KA2 projekata
  • Projektna logika i učinci: Kako aktivnosti dovode do promjena
  • Rezultati i pokazatelji uspješnosti: što očekujemo i kako mjerimo uspjeh

16:00-16:30

Pauza

Pauza za kavu

16:30-18:00

BLOK 3

  • Učimo iz grešaka: najčešći problemi u projektnim prijedlozima
  • Završna diskusija, evaluacija i zatvaranje radionice

18:30

Večera

Zajednička večera u restoranu, umrežavanje i neformalno druženje

*program je podložan manjim promjenama

Program će biti zaključen zajedničkom večerom, koja predstavlja priliku za dodatno umrežavanje i razmjenu iskustava.

Odlazak sudionika kojima je potrebno noćenje predviđen je 10. prosinca nakon doručka.

Svi troškovi sudjelovanja, uključujući putne troškove, smještaj i prehranu, pokriveni su od strane Agencije za mobilnost i programe EU-a.

Više informacija o TCA aktivnostima i refundaciji troškova potražite u Vodiču za prijavitelje TCA aktivnosti. U slučaju dodatnih pitanja, možete se javite na e-mail adresu: tca_mladi_net@ampeu.hr.

Svi zainteresirani sudionici mogu se prijaviti za sudjelovanje na prvoj radionici, u Zagrebu putem prijavnog obrasca.

Prijave su otvorene do 27. listopada 2025., a broj mjesta je ograničen.

Svi prijavljeni sudionici bit će obaviješteni o rezultatima selekcijskog postupka nakon 3. studenoga 2025. putem e-adrese navedene u prijavnom obrascu.

Cjeloviti tekst i detalji dostupni su i na poveznici

Popis obavijesti