Šifra: |
125909 |
ECTS: | 4.0 |
Nositelji: |
v. pred. mr. sc.
Zdeslav Milas |
Izvođači: |
pred.
Vladimir Preselj
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,1,0 |
U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Cilj je kolegija Korporativno komuniciranje upoznavanje studenata s osnovnim ciljevima i oblicima korporativne komunikacije u poduzećima, približiti ih sa specifičnostima korporativnih odnosa s medijima, internoj komunikaciji, javnih poslova i odnosima s investitorima. Također se posvećuje pozornost na pristup strateškoj komunikaciji prema ključnim dionicima poduzeća. U konačnici, studenti će biti sposobni sastaviti komunikacijski plan za specifičnu kampanju. |
|||||||
Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
Literatura: | |||||||
|
|||||||
Preporučena literatura: | |||||||
|
1. semestar |
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija |
2. semestar Ne predaje se |
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija |
3. semestar |
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija |