Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Marketinške komunikacije i publicitet

Šifra: 28502
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Davor Trbušić
Izvođači: Stipan Rimac, mag. comm. - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s osnovama marketinške komunikacije i publiciteta te njihovoj ulozi unutar marketinškog procesa. Studenti trebaju usvojiti osnovne pojmove i teorije te ih moći primijeniti.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , Busch, R., Seidenspinner, M., Unger, F.; Marketing Communication Policies; Springer, Berlin, Heidelberg, New York (2007), , , .
  2. , Varey, Richard J.; Marketing Communication Principle and practice; Routledge, London, New York (2002), , , .
  3. , , , , .
  4. , , , , .
  5. , , , , .
3. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

4. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

5. semestar Ne predaje se
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija

6. semestar
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:

Obavijesti

Izbornik predmeta

Repozitorij

Repozitorij je prazan