Šifra: |
28502 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
doc. dr. sc.
Davor Trbušić |
Izvođači: |
Stipan Rimac, mag. comm.
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s osnovama marketinške komunikacije i publiciteta te njihovoj ulozi unutar marketinškog procesa. Studenti trebaju usvojiti osnovne pojmove i teorije te ih moći primijeniti. |
|||||||
Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
Literatura: | |||||||
|
3. semestar Ne predaje se |
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
4. semestar |
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
5. semestar Ne predaje se |
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
6. semestar |
KOM (5033): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |