Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Imidž, upravljanje ugledom i lobiranje

Šifra: 57248
ECTS: 4.0
Nositelji: pred. Ivana Jeleč
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Vježbe u praktikumu 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Dati studentima uvid u ključne elemente identiteta organizacije koji utječu na kreiranje imidža, u osnove lobiranje te u ključne osobine lobista kao i pozicioniranja organizacije na tržištu. Osposobiti studente za primjenu alata odnosa s javnošću koji se koriste tijekom procesa kreiranje identiteta i organizacijske kulture, a koji utječu na ugled organizacije. Upoznati ih s osnovnim alatima rada lobista koji se koriste u praksi OSJ. Upoznati ih s osnovnim teorijama identiteta i imidža te vještinama potrebnim za praktični rad u OSJ.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , Cornelissen, J.; Corporate Communications Theory and Practice (str. 56-91.); London: Sage Publications (2004), , , .
  2. , Tench, R.; Yeomans, L. (eds); Exploring Public Relations (str. 208-233.; 250-265.; 343-346.; 446-463.); Harlow: Pearson Ed (2006), , , .
  3. , Theaker, A.; Priručnik za odnose s javnošću (str. 115-154-); Zagreb: Print (2007), , , .
  4. , Wilcox, D. L., Ault P. H, Agee W. K.; Public Relations Strategies and Tactics; Longman (1999), , , .
  5. , Babić, M.; Korporativni imidž; Zagreb, Adamić (2004), , , .
2. semestar
KOM-dipl (4396): OJ: Specijalistička radna grupa 3. - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:

Obavijesti

Izbornik predmeta

Repozitorij

Repozitorij je prazan