Šifra: |
57248 |
ECTS: | 4.0 |
Nositelji: |
pred.
Ivana Jeleč |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||
|
|||||
Opis predmeta: | |||||
Dati studentima uvid u ključne elemente identiteta organizacije koji utječu na kreiranje imidža, u osnove lobiranje te u ključne osobine lobista kao i pozicioniranja organizacije na tržištu. Osposobiti studente za primjenu alata odnosa s javnošću koji se koriste tijekom procesa kreiranje identiteta i organizacijske kulture, a koji utječu na ugled organizacije. Upoznati ih s osnovnim alatima rada lobista koji se koriste u praksi OSJ. Upoznati ih s osnovnim teorijama identiteta i imidža te vještinama potrebnim za praktični rad u OSJ. |
|||||
Ishodi učenja: | |||||
|
|||||
Literatura: | |||||
|
2. semestar |
KOM-dipl (4396): OJ: Specijalistička radna grupa 3. - Redovni studij - Komunikologija |