| Šifra: |
57214 |
| ECTS: | 5.0 |
| Nositelji: |
izv. prof. dr. sc.
Ivan Burić |
| Izvođači: |
izv. prof. dr. sc.
Ivan Burić
- Seminar |
| Prijava ispita: | Studomat |
|
Engleski jezik:
1,1,0 |
U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku. |
| Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
| Opis predmeta: | |||||||
Glavni cilj predmeta je upoznati studente sa osnovama metodologije istraživanja javnog mnijenja i medijskog tržišta kao i s osnovnim ciljevima korištenja ovih vrsta istraživanja u poslovnim praksama. Na taj način studente se želi educirati za pravilno koncipiranje, korištenje i vrednovanje ispitivanja javnog mnijenja i medijskog tržišta. Shodno navedenom, kroz predmet se želi omogućiti studentima da u konkretnoj poslovnoj praksi nakon završenog školovanja budu u stanju koristiti istraživanja tržišta, medija i javnog mnijenja kao poslovne alate značajne u kontekstu refleksivnih poslovnih praksi. |
|||||||
| Ishodi učenja: | |||||||
|
|
|||||||
| Literatura: | |||||||
|
|||||||
| 1. semestar |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
|
2. semestar Ne predaje se |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
|
3. semestar |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
Ponedjeljak, 11.00 - 12.00
Lokacija: