Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


29/10/2025

Kako izgleda rad u PR agenciji: Anamarija Hrvoić Đurić studentima komunikologije o etici i izazovima struke

Na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu u utorak, 28. listopada, održano je gostujuće predavanje Anamarije Hrvoić Đurić, direktorice strateškog komuniciranja u agenciji Manjgura, u sklopu kolegija Pravne i etičke norme u odnosima s javnošću.

Hrvoić Đurić studentima je približila složene procese rada u PR agencijama, svakodnevne profesionalne izazove te važnost etičkog odlučivanja u komunikaciji. Kroz primjere iz prakse objasnila je kako izgleda radni dan u agenciji, koja je uloga asistenta u timu te koliko je važno međusobno povjerenje i timska koordinacija u dinamičnom svijetu odnosa s javnošću.

Na pitanje imaju li zaposlenici u agenciji definirano radno vrijeme, odgovorila je da komunikacija ne staje u 17 sati, naglasivši kako su fleksibilnost i predanost poslu dio rada u odnosima s javnošću.

Poseban naglasak stavila je na etičko odlučivanje i odgovornost komunikatora. Podsjetila je na važnost pridržavanja Etičkog kodeksa Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), kao i međunarodnih dokumenata poput Kodeksa iz Atene i Lisabona, Barcelona Principles te Globalnih načela etičke prakse u odnosima s javnošću i upravljanju komunikacijama.

U kontekstu suvremenih izazova, istaknula je teme transparentnosti, sukoba interesa i korištenja umjetne inteligencije u komunikaciji, napomenuvši da je profesionalna odgovornost ključna za očuvanje povjerenja javnosti.

Studentima je savjetovala da u svakom poslu s klijentima nastoje prepoznati granicu između profesionalne lojalnosti i etičkog integriteta. 

U raspravi Anamarija Hrvoić Đurić odgovarala je na pitanja studenata koji su s velikim zanimanjem pratili predavanje i zanimali se za konkretne primjere iz svakodnevne prakse.

Gostujuće predavanje Anamarije Hrvoić Đurić još je jednom pokazalo koliko su stvarni primjeri iz prakse dragocjeni za razumijevanje onoga što studenti uče na studiju. Odsjek za komunikologiju zahvaljuje Anamariji Hrvoić Đurić i agenciji Manjgura. 

 

Popis obavijesti