Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Na izbornom kolegiju Novi mediji i digitalni marketing za studente 1. godine diplomskog studija komunikologije danas je održano predavanje na temu upravljanja brendom. Gost predavač bio je Marko Janković, direktor iz tvrtke Jedinica, uz pratnju svoje kolegice Nine Fakin. Studenti su imali priliku saznati ključne aspekte brendiranja i upravljanja brendovima u suvremenom digitalnom okruženju te dobiti uvid u stvarne primjere iz prakse.
Marko je kroz zanimljivo i dinamično izlaganje objasnio što čini uspješan brend, kako se gradi brend identitet te zašto je konzistentnost ključna za prepoznatljivost i dugoročnu vrijednost brenda. Naglasio je važnost storytellinga, vizualnog identiteta i tona komunikacije kao temelja uspješnog brenda.
Posebno zanimljiv dio događaja bila je kratka radionica koju je Marko Janković održao za studente. Studenti su podijeljeni u timove s ciljem da osmisle digitalnu kampanju za brend koristeći stvarne marketinške alate i strategije.
Na završetku radionice, Marko i Nina su ocijenili radove studenata koje su ranije izradili na nastavi, a odnosili su se na izradu logotipa u alatu Canva. Studenti su dobili korisne savjete o tome kako poboljšati svoje dizajnerske i strateške vještine u kontekstu upravljanja brendom.
Zahvaljujemo Marku Jankoviću i Nini Fakin na predavanju i korisnoj radionici te se veselimo budućim suradnjama.