Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


25/04/2022

Predavanje u okviru Dana medijske pismenosti - „Ekonomija pažnje i lažne vijesti“ – predavač: Vincent F. Hendricks

Poštovane kolegice studentice,
poštovani kolege studenti,

OVDJE se nalazi poveznica i opis online predavanja „Ekonomija pažnje i lažne vijesti“ koje u sklopu Dana medijske pismenosti 2022. Agencija za elektroničke medije organizira u suradnji s danskim veleposlanstvom.

Predavač je poznati danski filozof Vincent F. Hendrick, a predavanje se održava 5. svibnja u 11 sati online. Pozivam vas da se odazovete u što većem broju!

Prof. dr. sc. Danijel Labaš

Popis obavijesti