Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Poštovane kolegice studentice,
poštovani kolege studenti!
Pozivamo vas na gostujuće virtualno predavanje „Kreativnost u radijskom svijetu – rebrendiranje najslušanijeg radija u RH“ na Odsjeku za komunikologiju u okviru kolegija Imidž, upravljanje ugledom i lobiranje. Predavanje i virtualni obilazak AMM global instituta, prvog instituta kreativne industrije u Republici Hrvatskoj održat će Anita Šulentić, prokuristica instituta koji promiče stjecanje novih znanja i vještina.