Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


04/12/2019

Studenti komunikologije posjetili GNK Dinamo


 

Studenti komunikologije posjetili GNK Dinamo

Studenti treće godine preddiplomskoga studija komunikologije Hrvatskih studija posjetili su u ponedjeljak 2. prosinca 2019. Građanski nogometni klub Dinamo. Terenska nastava održana je u sklopu kolegija Tehnike u odnosima s javnošću, pod vodstvom asistenta na Odsjeku za komunikologiju Davora Trbušića.
 
U prostorijama GNK Dinamo studente su dočekali djelatnici Sektora komunikacija i odnosa s javnošću Kluba: glasnogovornik Alen Lesički te stručnjakinja za nove medije Iva Cigrovskij, koji su zatim studentima podijelili svoja iskustva rada.
 
Na početku predavanja glasnogovornik Lesički istaknuo je kako su odnosi s javnošću iznimno dinamičan posao, koji ne treba shvatiti olako. Studentima je poručio da kao budući komunikacijski profesionalci nastoje ostvariti suradnju s novinarima, koji su, kako je rekao, u uzajamnom odnosu s praktičarima odnosa s javnošću. „S njima smo na zajedničkom putu i oni su naši partneri, a kvalitetni odnosi s novinarima ponajviše dolaze do izražaja u kriznim situacijama“, kazao je Lesički.

Stručnjakinja za nove medije Iva Cigrovskij predstavila je komunikaciju GNK Dinamo na društvenim mrežama te napomenula kako Sektor komunikacija i odnosa s javnošću u posljednjih nekoliko godine nastoji jačati postojeće, vlastite kanale na Facebooku, Twitteru, Instagramu i YouTubeu radi informiranja zainteresiranih javnosti.
 
Lesički i Cigrovskij podijelili su i iskustva kriznoga komuniciranja, koje zahtijeva dobru pripremu i brzu reakciju, a na kraju izlaganja studente su upoznali i s društveno odgovornim projektima poput kampanje koja osobama s invalidnošću omogućava lakše praćenje Dinamovih utakmica.

Grgur Jukić, student 3. godine studija komunikologije

 

Popis obavijesti