Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Jadranka Sakoman i Tomana Burger Pajić iz Zagrebačke pivovare, na konferenciji će održati radionicu "Kako se predstaviti poslodavcu?", koja mladima pomaže pri traženju posla, na kojoj će dati niz savjeta kako se predstaviti putem LinkedIn-a te koji oblik životopisa može zainteresirati potencijalnog poslodavca.
Uslijed brojnih promjena i dinamičnih kretanja na tržištu, pojavilo se i zanimanje community managera, osobe zadužene za razvijanje i očuvanje odnosa u online zajednici. Na različitim primjerima iz prakse, sudionici radionice imat će priliku upoznati kako se stvara i nadograđuje odnos s ciljanom publikom, kako na kreativan način privući nove članove te uspostaviti kontakt s neaktivnom populacijom. Predavanje Ivane Jeleč, voditeljice Centra za odnose s javnošću i predavačice na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment pod nazivom "Community management – izmišljena disciplina ili nešto opće potrebno" na programu je 5. prosinca 2017.Sudjelovanje u organizaciji i provedbi političkih kampanja, tema je predavanja Gordana Turkovića iz Manjgure.
Svoje predavanje bazirat će na predstavljanju kampanje za gradonačelnika Šibenika, 2013. i 2017. godine, ali će se osvrnuti i na neke kampanje iz regije pa i svijeta. O političkim kampanjama bit će riječi u srijedu, 6.prosinca 2017., od 9:30 sati.
Zašto su interne komunikacije važan segment u vođenju suvremene organizacije? Kakva komunikacija treba biti, kako bi radna okolina bila stimulativna? Odgovor će dati Snježana Bahtijari, direktorica Marketinga i komunikacija u Ericssonu Nikoli Tesli. O internoj komunikaciji u Ericsson Nikola Tesla, govorit će prvoga dana konferencije, 5.prosinca 2017., u 14 sati.
Marketing i odnosi s javnošću često se stavljaju pod zajednički nazivnik. Predsjednica HUOJ-a, Ana Tkalac Verčič radionicom na 4. Studentskoj konferenciji HUOJ-a ukazat će što te funkcije povezuje, a što ih razdvaja. Radionica pod nazivom "Zamišljene granice između marketinga i odnosa s javnošću" na programu je u utorak, 5. prosinca 2017., u 9:30 sati.
Kotizacija u iznosu od 125,00 kn + PDV uključuje predavanja i radionice te osvježenje u pauzama.
Prijave se šalju na elektroničku adresu info@huoj.hr (ime i prezime, adresu i OIB te godinu i naziv studija koji student/ica pohađa).
Prijave su otvorene do srijede, 29. studenog 2017.
Više informacija o predavačima i temama konferencije, dostupno je na internetskoj stranici HUOJ-a (www.huoj.hr).