Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Psihologija je suvremena društvena znanost koja se razvila kao nezaobilazna znanstvena disciplina, ne samo zbog znanstvenih teorija i spoznaja iz glavnog predmeta svog bavljenja - ljudskog ponašanja i doživljavanja, već i zbog primjene rezultata psihologijskih istraživanja u mnogim područjima ljudskog djelovanja. Zahtjevi za profilom psihologa u razvijenim društvima rastu te se očekuje da će ta struka biti među vodećima po zapošljavanju u idućim desetljećima.

Studijski program omogućuje studentima stjecanje Europske diplome psihologa (EDP) čime je stvorena pretpostavka da svaki student dobivanjem diplome u pogledu profesionalne osposobljenosti i stručnih kompetencija može računati na njezinu cjelovitu prihvaćenost unutar Europske unije. Program studija istovremeno je i originalan, jer slijedi osnovnu koncepciju Hrvatskih studija, a to je da se obrazovanju studenata pristupa interdisciplinarno. Na diplomskoj razini ovakav program omogućuje teorijsku, metodološku i praktičnu naobrazbu, osposobljavanje i trening u više područja primijenjene psihologije, a posebice kliničkom, organizacijskom i obrazovnom. Obrazovanje koje su završili, znanja, kompetencije i vještine koje su stekli a nalaze se u nastavnom planu i programu studija psihologije, pružaju diplomiranom studentu psihologije niz mogućnosti te ga čine kvalificiranim i kompetitivnim sudionikom na postojećem tržištu rada.
O studijskom programu, nastavnicima, studentima i ostalim podacima koji vas zanimaju, pročitajte i pogledajte na stranicama Odsjeka za psihologiju Fakulteta hrvatskih studija.


15/04/2024

6. Dani obrazovnih znanosti (DOZ 2024) - poziv na prijavu sažetaka

 Znanstvena konferencija 6. Dani obrazovnih znanosti (DOZ 2024) održati od 16. do 18. listopada 2024. godine u Zagrebu u organizaciji Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu - Centra za istraživanje i razvoj obrazovanja.

Rok za prijavu sažetaka je 1. lipnja 2024.  na sljedećoj poveznici: https://app.oxfordabstracts.com/stages/50981/submitter .

Tema ovogodišnje konferencije je Budućnost obrazovanja: novi pravci u istraživanjima i praksi.

Konferencija je otvorena različitim temama, a posebno potiče empirijske radove o:

  • trendovima u razvoju odgoja i obrazovanja, školstva, učiteljske profesije itd.
  • inovativnim praksama učenja i poučavanja koje inspiriraju i osnažuju učenike/studente i učitelje/nastavnike te osiguravaju stjecanje relevantnih znanja i kompetencija za život u 21. stoljeću
  • inkluzivnim praksama koje uspješno odgovaraju na sve veću raznolikost u učionicama i potiču razvoj i napredovanje svih učenika/studenata, bez obzira na okružja iz kojih dolaze ili njihova individualna obilježja
  • mogućnostima suvremene tehnologije za unaprjeđivanje učenja, poučavanja i vrednovanja
  • obrazovnoj politici i reformama koje imaju potencijal pozitivno transformirati odgojno-obrazovni sustav
  • utjecaju širih društvenih pojava i promjena (npr. migracija, porasta društvenih nejednakosti, klimatskih promjena) na sustav odgoja i obrazovanja
  • novim pristupima u obrazovnim istraživanjima.

Detaljnije obavijesti o konferenciji, načinima sudjelovanja te prijavi radova možete potražiti na web stranici http://www.idi.hr/doz2024.

 

Popis obavijesti