Na poticaj studentica/studenata koji slušaju kolegije: Izazovi suvremenoga odgoja i obrazovanja i Sustavna pedagogija, u srijedu, 26. travnja 2023. održana je zanimljiva rasprava o Eksperimentalnom programu Ministarstva znanosti i obrazovanja RH: Osnovna škola kao cjelodnevna škola - Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja.
Raspravu o cjelodnevnoj školi, koja je održana u okviru nastave kolegija: Izazovi suvremenoga odgoja i obrazovanja i Sustavna pedagogija (kojih je voditelj prof. dr. sc. Neven Hrvatić) vodile su studentske afirmacijske i negacijske skupine.
Izazovi suvremenoga odgoja i obrazovanja
Afirmacijska skupina: Lucija Burušić, Josipa Lučić Veseli, Nina Katunarić, Dorija Pandža
Negacijska skupina: Marija Hrvatić, Jana Jelinek, Jackson Matthew McConnel, Lana Prangovski
Sustavna pedagogija
Afirmacijska skupina: Nika Dangubić, Leonarda Radoš, Viktoria Vlahek
Negacijska skupina: Melita Hajdarović, Laura Matijašević, Sara Sikirica, Lori Šaršanski
Dobro pripremljena rasprava pokazala je izvrsno poznavanje cjelodnevne škole, kao jednog od inovacijskih/školskih modela, istaknuta je važnost cjelovite provedbe i praćenja eksperimentalnog programa, ali i ukazano na moguća poboljšanja u realizaciji.