Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Hrvatski studiji kao sastavnica Sveučilišta u Zagrebu spadaju među tzv. „nastavna učilišta“ koji na svim svojim studijskim smjerovima (zasad izuzev komunikologije), uz mogućnost znanstvenog opredjeljenja, svojim studentima nudi i mogućnost nastavničke naobrazbe za one koji vide svoju budućnost kao djelatnici odgojno-obrazovnih ustanova.
Nakon donošenja Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi 2008. god., nastavnička naobrazba je usklađena prema propisima toga zakona po kojemu „poslove nastavnika predmetne nastave u srednjoj školi može obavljati osoba koja je završila diplomski sveučilišni studij odgovarajuće vrste i ima potrebne pedagoške kompetencije (čl. 105,7). Pod pedagoškim kompetencijama zakon predviđa znanja iz pedagogije, psihologije, didaktike i metodike sa sveukupnom opterećenošću od 60 ECTS (105,6). Ovakav koncept nastavničke naobrazbe je istovremeno usklađen i s  Bolonjskom reformom visokog obrazovanja ima li se u vidu Zakon o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju iz 2003. godine.
Nastavu izvodi i organizira Odjel za edukacijske znanosti i nastavničku naobrazbu tako da je ona koncentrirana na jednom mjestu za sve studijske smjerove.
Kako bi izišli ususret sve većoj potražnji za nastavničkom naobrazbom, a u skladu s najnovijim zakonskim odredbama, Odjel za edukacijske znanosti i nastavničku naobrazbu Hrvatskih studija, osmislio je, a Senat Sveučilišta u Zagrebu 11. ožujka 2014. prihvatio program dodatne nastavničke naobrazbe (PPDMN) u svrhu stjecanja pedagoških kompetencija. Program je namijenjen svima koji žele raditi (ili već rade) u odgojno-obrazovnim ustanovama, a tijekom svoga studija nisu stekli tu naobrazbu, odnosno njihova matična ustanova im to nije mogla ponuditi. On je predviđen i za one koji osjećaju potrebu za cjeloživotnim školovanjem i dodatnom naobrazbom na tom području radili oni u obrazovnim ustanovama, nakladničkim kućama ili elektroničkim medijima. Više o programu vidi na: http://www.hrstud.unizg.hr/ppdmn.

10/11/2021

Doc. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum sudjelovala je na 14th Annual International Conference of Education, Research and Innovation

Doc. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum sudjelovala je na 14th Annual International Conference of Education, Research and Innovation u organizaciji International Academy of Technology, Education and Development. Konferencija je održana uglavnom online od 8. do 9. studenoga 2021. godine u Sevilli, Španjolska i jedna je od najvećih međunarodnih konferencija koja okuplja oko 800 znanstvenika i stručnjaka iz područja odgojno-obrazovnih znanosti i drugih srodnih područja iz preko 80 zemalja. Cilj konferencije je predstaviti najnovija istraživanja, inovacije i strategije iz područja obrazovnih znanosti.

Doc. dr. sc. Rona Bušljeta Kardum je online predstavila rad na temu Developing disruptive teaching and learning processes (rad napisan u koautorstvu s doc. dr. sc. Markom Kardumom). U radu se raspravlja o tome vodi li korištenje digitalne tehnologije nužno do razvoja željenoga skupa znanja i vještina koje se propagiraju kurikularnim dokumentima te postoji li način na koji možemo koristiti disruptivne tehnologije za formiranje disruptivnoga procesa poučavanja i učenja.

Popis obavijesti