Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".
Studenti druge godine preddiplomskog studija Komunikologije Fakulteta hrvatskih studija u četvrtak 24. studenoga 2022. posjetili su Hrvatsku radioteleviziju u sklopu terenske nastave kolegija „Teorije i sustavi radijskoga komuniciranja“ pod vodstvom mentorice naslovne doc. dr. sc. Tanje Baran, urednice Radio Sljemena HRT-a.
U dvosatnom su se obilasku upoznali s proizvodnjom radijskoga i televizijskog programa, predstavljeni su im radni procesi te uvjeti u kojima se stvara cjelokupan program. Studenti su obišli više radijskih i televizijskih studija. Terenska nastava završena je pojašnjavanjem razlika između javnoga medija HRT-a i komercijalnih, formatiranih medija.
Obilazak HRT-a bio je organiziran kao završetak stručne prakse kolegija „Teorije i sustavi radijskoga komuniciranja“ koju su, temeljem nedavno obnovljenoga Sporazuma o suradnji između Fakulteta hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske radiotelevizije, studenti Komunikologije doživjeli na Hrvatskom radiju od 7. do 11. studenoga 2022. Njih gotovo 30 bilo je razmješteno u redakcijama Informativno-medijskog servisa: unutarnje i vanjske politike, gospodarstva, kulture, zatim u redakcijama sporta, religije, drame, obrazovanja, zabave, glazbe, Glasa Hrvatske i Radio Sljemena. U 20 nastavnih sati praktično su pridonosili stvaranju programa u redakcijama u kojima su stjecali praktična znanja i iskustva.