Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O djelatniku

Martina Horvat, dr. sc.

Zvanje:
povjera predavanja
Kabinet:
Zgrada knjižnice
Konzultacije:

četvrtkom od 11.00 do 12.00 sati 

Odsjek:
ODSJEK ZA ODGOJNO-OBRAZOVNE ZNANOSTI
Godina diplomiranja:
2018.
Na odjelu od:
2019.

Nastava

prijediplomski

diplomski

cjeloživotno učenje

Životopis

Martina Horvat studij jednopredmetne pedagogije upisala je u akademskoj godini 2011./2012. na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na temu „Suvremeni izazovi roditeljstva: mediji kao izvor informacija o odgoju djeteta“ diplomirala je pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarine Dadić 2018. godine. Tijekom studija radila je kao pomoćnica u nastavi, a nakon diplomiranja kao stručni suradnik pedagog u osnovnoj školi. Tijekom studija i zaposlenja usavršavala se u području posebnih potreba djece, suvremenoga djetinjstva i roditeljstva, kao i suvremenih nastavnih metoda. Na Odsjeku za odgojno-obrazovne znanosti Fakulteta hrvatskih studija zaposlena je od studenoga 2019. godine na kojem, u skladu sa svojim znanstvenim interesom u području pedagogije, održava seminarsku nastavu iz sljedećih kolegija: Opća pedagogija, Pedagogija djetinjstva, Školska pedagogija, Terapijska pedagogija te Korelacijske vježbe i nastavna praksa.

Znanstveni radovi (CroRIS)

Parents’ and Teachers' Perception of Effective Communication as a Means of Parents' Involvement in School Work

2025., Vukašinović, Antonija; Matijašević, Bruno; Horvat, Martina
izvorni znanstveni rad
Problems of education in the 21st century

Transgenerational Insights into Childhood

2025., Dadić, Katarina; Horvat, Martina
neobjavljeni prilog sa skupa

Digitalna transformacija obrazovanja: komparativna analiza europskih zemalja i Republike Hrvatske

2025., Gudlin, Monika ; Horvat, Martina
pregledni rad (znanstveni)

Sharenting: perspektiva roditelja o dijeljenju u digitalnom okruženju

2024., Horvat, Martina
neobjavljeni prilog sa skupa

Attitudes of Students on Intercultural Competence

2024., Horvat, Martina
izvorni znanstveni rad

Limit of detection (LoD) of SARS-CoV-2 using RT- qPCR with an commercial kit - retesting needed or not?

2023., Kardum Paro, Mirjana Mariana ; Tkalčić Švabek, Željka ; Horvat, Martina ; Parašilovac, Nikolina
sažetak izlaganja sa skupa
Clinical chemistry and laboratory medicine

Sharenting: pitanje prava djece na privatnost

2023., Horvat, Martina
stručni rad
Varaždinski učitelj

The Role of Social Networks in Value Formation of Youth

2023., Car, Sandra; Dadić, Katarina; Horvat, Martina
neobjavljeni prilog sa skupa

Youth Lost in Time: Educating for Values in Contemporary Society

2022., Car, Sandra ; Dadić, Katarina ; Horvat, Martina
sažetak izlaganja sa skupa

Djetinjstvo kao simbolički prostor: traganje za autentičnim identitetom u doba globalizacije

2022., Katarina, Dadić ; Horvat, Martina ; Ivanković, Iva
ostalo

Parental Education as a Response to Parental Licensing Program: Report of Croatian Parental Education

2022., Dadić, Katarina ; Horvat, Martina ; Ivanković, Iva
izvorni znanstveni rad
International journal of social sciences & educational studies

Parent in Prison: Understanding the Child’s needs in the Educational Institutions

2022., Dadić, Katarina ; Horvat, Martina, Mikulić, Una Matea
ostalo
Acta paedagogica Vilnensia

Steven M. Constantino Engage Every Family: Five Simple Principles (Second Edition) Thousand Oaks: Corwin Press, Inc., 2021, 256 str.

2022., Horvat ; Martina
prikaz, osvrt, kritika
Bjelovarski učitelj

Cultivation of Emotions through Textbooks: Example of Croatian Gymnasium History Textbooks

2021., Bušljeta Kardum, Rona ; Dadić, Katarina ; Horvat, Martina
prethodno priopćenje

Contemporary Parenting: Do Croatian Parents Seek Parenting Advice Using the Internet?

2021., Dadić, Katarina ; Horvat, Martina ; Ivanković, Iva
izvorni znanstveni rad
Sodobna pedagogika

Education for the Cultivation of Emotions through Textbooks: The Example of Croatian High School History Textbooks

2021., Bušljeta Kardum, Rona ; Dadić, Katarina ; Horvat, Martina
izvorni znanstveni rad
Educational process: international journal