Šifra: |
57214 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
izv. prof. dr. sc.
Lana Ciboci Perša |
Izvođači: |
izv. prof. dr. sc.
Ivan Burić
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,1,0 |
U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Glavni cilj predmeta je upoznati studente sa osnovama metodologije istraživanja javnog mnijenja i medijskog tržišta kao i s osnovnim ciljevima korištenja ovih vrsta istraživanja u poslovnim praksama. Na taj način studente se želi educirati za pravilno koncipiranje, korištenje i vrednovanje ispitivanja javnog mnijenja i medijskog tržišta. Shodno navedenom, kroz predmet se želi omogućiti studentima da u konkretnoj poslovnoj praksi nakon završenog školovanja budu u stanju koristiti istraživanja tržišta, medija i javnog mnijenja kao poslovne alate značajne u kontekstu refleksivnih poslovnih praksi. |
|||||||
Ishodi učenja: | |||||||
|
|||||||
Literatura: | |||||||
|
1. semestar |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
2. semestar Ne predaje se |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
3. semestar |
KOM-dipl (5042): ODNOSI S JAVNOŠĆU - Redovni studij - Komunikologija |
prema dogovoru
Lokacija:Ponedjeljak, 11.00 - 12.00
Lokacija: