Opcije pristupačnosti Pristupačnost

25/10/2020

Komunikacija u akademskoj zajednici

 

Komunikacija u akademskoj zajednici

Uspješna komunikacija zahtijeva poštivanje pravila pristojnoga komuniciranja. Studenti su ravnopravni dio fakultetske zajednice. Stoga ih nastavnici u pravilu oslovljavaju izrazom kolegice/kolega. Studenti njih oslovljavaju profesorice/profesore. Neovisno o nastavnikovoj dobi studenti ne oslovljavaju nastavnike kolegice/kolega. Također asistentima ne govore ti (naravno, ni ostalim nastavnicima i nenastavnom osoblju Fakulteta).
Obraćanje s poštovanjem pojedincu u pisanoj se korespondenciji označava velikim slovom (hvala Vam/želim Vam/Vi ste napisali). Obraćanje započinje izrazom poštovanja osobi kojoj se piše (uz titulu i prezime), sadržava predstavljanje i pitanje/problem zbog kojega se piše, a završava zahvalom, pozdravom i potpisom punim imenom i prezimenom.
Pristojno pismo ne počinje apstraktnim izrazom Poštovanje ili samo Poštovani, odnosno Poštovana bez navođenja titule ili statusa u akademskoj zajednici i prezimena osobe kojoj se student obraća.

Primjer e-pisma:

"Poštovani profesore Petriću,

 student sam treće godine dvopredmetnoga studija kroatologije i povijesti. Možete li mi, molim Vas, pomoći   oko odabira teme završnoga rada? Zanima me utjecaj povijesnih zbivanja na suvremenu hrvatsku književnost.

Unaprijed zahvaljujem i srdačno Vas pozdravljam,
Ivan Ivić"

 

Popis obavijesti