Opcije pristupačnosti Pristupačnost

21/10/2020

Što učiniti ako pri pristupu službenoj pošti (@hrstud.hr) dobivate poruku tipa "Neispravno korisničko ime ili zaporka"

Poštovani,
ako ne možete pristupiti svom računu e-pošte s postojećom zaporkom (onom koju rabite za Merlin i Studomat ili Nastavnički portal), molim slijedite upute:

1.   Kliknite na https://croaticum.hrstud.hr/ldap/user/, prijavite se (unesite svoju korisničku oznaku - svoj elektronički identitet AAI@Edu.Hr) i vašu zaporku.

2.   Kliknite na gumb Promjena zaporke

Promjena
        zaporke


3.     Potom u prvo polje upišite staru zaporku, a u slijedeća dva retka novu i kliknite na gumb Promjeni. Da bi se zaporka promijenila, u oba polja za upis nove zaporke mora biti upisana ISTA zaporka.

nova
        zaporka



Napomena:

Savjetujemo da gornji postupak obavite dva puta, prvo promjenu na novu zaporku, a potom na staru, kako ne bi morali mijenjati zaporku na svim uređajima na kojima čitate e-poštu/pristupate Merlinu (računalo na poslu, kod kuće, mobitel).

Ako ga obavite jednom, bit će potrebno promijeniti zaporku na svim uređajima na kojima čitate e-poštu/pristupate Studomatu/Merlinu.
 

Popis obavijesti