Srijeda 12:00 - 13:00h - prema prethodnom dogovoru na e-adresu
prijediplomski
diplomski
Dražen Maleš je rođen u Splitu 1990. godine. Doktorat iz informacijskih i komunikacijskih znanosti postigao je 2023. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2024. godine je zaposlen kao viši asistent, a od 2018. do 2024. godine kao asistent na Odsjeku za komunikologiju Fakulteta hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, gdje je 2013. završio diplomski studij komunikologije. Izvoditelj je nastave na kolegijima Odnosi s javnošću u kulturi i sportu, Vizualna komunikacija, Politička komunikacija te Društveni mediji u odnosima s javnošću.
Hrvatski akademski sportski savez: monografija u povodu trideset godina djelovanja 1994. – 2024.
Obilježja nativnog oglašavanja na najčitanijim hrvatskim internetskim portalima
Various Aspects Of Media Relations Practices In Croatian National Federations Of Olympic Sports: A Size-Based Comparative Perspective
Upravljanje medijima i komunikacijskim sustavom velikih sportskih događaja
Komunikacijski obrasci brendova vrhunskih sportaša na digitalnim kanalima: komparacija najplaćenijih svjetskih i hrvatskih sportaša i sportašica
Uloga Hrvatske revije u očuvanju i promicanju kršćanstvom nadahnutih tekstova izbjeglih novinara, publicista i književnika u njezinom prvom emigrantskom desetljeću (1951. – 1961.)
Willingness to Receive COVID-19 Booster Vaccine: Associations between Green-Pass, Social Media Information, Anti-Vax Beliefs, and Emotional Balance
Digital Transformation of Academic Sports in the Role of Raising the Quality of University Education – Case Study of Faculty of Education Osijek 2014–2019
Slika hrvatske nogometne reprezentacije u medijima u kontekstu Svjetskoga nogometnog prvenstva 2018.
Uloga „Hrvatske revije“ u očuvanju i promicanju kršćanstvom nadahnutih tekstova izbjeglih novinara, publicista i književnika u njezinom prvom emigrantskom desetljeću (1951. – 1961.)
The Role of Social Networks in The Management of Sports Nonprofit Organizations - Case Study of Futsal Clubs in Eastern Croatia
Povezanost navika korištenja elektroničkih medija i sociodemografskih čimbenika kod adolescenata u Splitskodalmatinskoj županiji
Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. Studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije
Propagandne tehnike u politici i društvu nekad i danas: sličnosti i razlike
Društvena odgovornost trgovačkih lanaca. studija slučaja: suradnja Kauflanda i Lidla s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije
Percepcija etičnosti elektroničkih medija kod adolescenata u kontekstu sociodemografskih obilježja i medijske pismenosti
2024. - Viši asistent
2018. - 2024. - Asistent