- , Vizek Vidović, V., Vlahović ?Štetić, V., Rijavec, M. i Miljković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN.
Sternberg, R. J. i Williams, W. M. (2002). Educational psychology. Boston: Allyn & Bacon.
Woolfolk, A. (2007). Educational Psychology. Boston, MA: Allyn & Bacon., , , .
|
- , Andrilović, V. i Čudina- Obradović, M. (1996). Psihologija učenja i nastave. Zagreb: Školska knjiga.
Buzan, T. (2004). Moć kreativne inteligencije. Zagreb: Veble commerc.
Cvetković- Lay, J. (2002). Darovito je što ću sa sobom? Zagreb: Alinea.
Čudina- Obradović, M. (1991). Nadarenost, razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Zagreb: Školska knjiga.
Čudina- Obradović, M. (2008). Da sam ja učiteljica. Zagreb: Učiteljski fakultet
Grgin, T. (1997). Edukacijska psihologija. Jasrtebarsko: Naklada Slap.
Grgin, T. (2001). Školsko ocjenjivanje znanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Saha, L. i Dworkin, A., G. (Ur.). (2009). International Handbook of Research on Teachers and Teaching. New York: Springer.
Priručnici:
BuljanFlander,G.,Krmek,M.,Borovec,K. I Muhek,R (2007). Nasilje preko Interneta ? cyberbullying. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
Cvetković-Lay J. (1995). Ja hoću i mogu više. Priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.
Cvetković-Lay J. i Sekulić ? Majurec A. (1998). Darovito je, što ću s njim? Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.
Cvetković-Lay, J. (2002). Darovito je, što ću sa sobom? Priručnik za obitelj, vrtić i školu. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?.
Cvetković-Lay, J. i Pačjek, V. (2004). Možeš i drukčije. Priručnik s vježbama za poticanje kreativnog mišljenja. Zagreb: Alinea i Centar ?Bistrić?, , , .
|